Aflați mai multe informații utile – Suport clienți
Dacă aveți întrebări legate de activitatea noastră și de modul în care puteți colabora cu noi, mai jos găsiți câteva răspunsuri care v-ar putea ajuta. Dacă nu găsiți pe pagina de suport clienți informațiile de care aveți nevoie, sunați-ne la 0232/229.602!
Cum comandați
Pentru a comanda un produs din sticlă, aveți la dispoziție trei metode:
- Direct la sediu – dacă sunteți din Iași, Tomești sau din apropiere, vizitați-ne la sediu și putem avea o discuție despre proiectul dumneavoastră. Ar fi de preferat să aveți și dimensiunile necesare la dumneavoastră, pentru a putea face o estimare de preț.
- Prin telefon/ fax – fie ne sunați, fie ne trimiteți un fax cu produsul dorit, dimensiunile sale și numărul de bucăți. Vă recomandăm să utilizați această metodă dacă este vorba despre un proiect simplu, cum ar fi geamul termoizolant, oglinzile sau sticlă simplă, șlefuită. Pentru proiecte complexe, vă așteptăm la sediu.
- Pe e-mail – scrieți-ne la office@calory.ro produsul/produsele pe care le doriți, specificând dimensiunile, modul de folosire, tipul de sticlă dorită (șlefuită, fazetată, laminată, sablată, etc.), grosimea acesteia și alte detalii pe care le considerați importante. Dacă ceva ne este neclar, vă vom contacta, așa că vă rugăm să includeți în corpul e-mailului și datele dumneavoastră de contact (nume, număr de telefon, adresă de e-mail, ora la care doriți să fiți contactat).
Orice comandă va fi realizată după ce va fi confirmată de către client, fie verbal, fie în scris.
Calory nu își asumă răspunderea pentru comenzile realizate greșit în urma furnizării unor informații/dimenziuni incorecte de către solicitant. Vă mulțumim pentru înțelegere!
Timp de execuție și livrare
Pentru a putea estima un timp de execuție al proiectului, ne sunt necesare informații cât mai corecte despre produsele dorite, cantitate și dimensiuni. În funcție de acești parametri, timpul de execuție poate varia de la câteva minute la câteva săptămâni.
Modalități și termene de plată
Vă punem la dispoziție mai multe modalități de plată:
- Cash – puteți achita cash la punctul nostru de lucru din Tomești;
- Ramburs – dacă vă livrăm comanda prin curier, puteți opta pentru plata ramburs, la livrare;
- Prin transfer bancar (OP) – indiferente de mărimea comenzii, puteți achita prin OP; comunicați-ne intenția de a folosi această metodă de plată, iar noi vă vom emite o factură proformă pe baza căreia să achitați în avans, sau o factură fiscală pe care s-o achitați la livrare.
Termenele de plată sunt o metodă pe care o folosim mai rar, mai ales în cazul comenzilor mari și foarte mari. Dacă aveți un proiect complex, putem negocia termenul și modalitatea de plată pentru a fi rentabil pentru noi, cât și pentru dumneavoastră.
Unde livrăm
Livrăm oriunde în țară, prin curierat rapid, la cererea clientului.
În Iași, asigurăm transport propriu pentru comenzi mai mari, care nu pot fi transportate cu mașina personală.
Pentru comenzi mari, asigurăm transportul și în restul țării, în măsura în care avem o mașină disponibilă. Dacă acest lucru nu este posibil, vă oferim asistență în contractarea unui mijloc de transport adecvat.
Livrăm, de asemenea, în străinătate. Și în acest caz vă putem ajuta cu găsirea unui mijloc de transport adecvat și convenabil.